Overvældende interesse for forbrugervalg i SK Forsyning – Her er kandidaterne!

Overvældende interesse for forbrugervalg i SK Forsyning – Her er kandidaterne!

Det er bestyrelsen i SK Forsyning, der tegner de store linjer i selskabet. SK Forsyning afholder forbrugervalg, og der skal vælges 2 forbrugervalgte bestyrelsesmedlemmer og 4 suppleanter. Med det formål for øje blev der afholdt kandidat- og pressemøde torsdag den 22. februar. På mødet blev kandidaterne orienteret om det, at være bestyrelsesmedlem og fik ligeledes gennemgået de vigtigste formalia, der er omkring bestyrelsesarbejde.

”Jeg er overvældet over, at interessen for at stille op har været så stor”, siger Formand for bestyrelsen Ole Drost og fortsætter: ”Hele 36 har tilkendegivet interesse for at kandidere, og efter at alle stillerlister er gennemgået er vi endt med at have 25 kandidater, som nu skal ud at føre deres egen valgkamp. Det er så vidt vi ved uofficiel danmarksrekord i forbrugervalgssammenhæng”.

Umiddelbart efter mødet torsdag aften forventes det at kandidaterne går i gang med at føre valgkamp – noget, som de selv står for, og som SK Forsyning ikke tager del i. Og så foregår selve afstemningen fra den 12. marts til og med den 2. april.

Afstemningen
Afstemningen foregår elektronisk. For at kunne stemme skal man være kunde i et eller flere af vores datterselskaber: SK Vand, SK Varme, SK Elnet og/eller SK Spildevand. Mens afstemningen foregår vil man på skforsyning.dk kunne finde den nødvendige information og et link til stemmesystemet. Dette informerer SK Forsyning meget mere om, når tidspunktet nærmer sig.

Kandidaterne er:

Abdel Sabri, Allan Hessel, Allan Øster Steensen, Axel Larsen, Bent Carlsen, Bjarne Christensen, Bodil Knudsen, Ebbe Jens Ahlgren, Flemming Hansen, Flemming Per Jensen, Jim Stjerne Hansen, Jørn-Ole Didriksen, Kai Kristian Andersen, Kim Jepsen, Klaus Juel Hansen, Knud Wilken-Jensen, Lene Birgit Wibroe, Lisbeth Sørensen, Markvard Peter Hovmøller, Nicolai Sams, Ole Olsen, Peter Lotinga, Susan Hørlyck Münster, Thomas Stege og Torben Steen Hansen

22. februar 2018