Åbn menuen og se sidestruktur
Søg på skforsyning.dk
Sernd e-mail til SK Forsyning
Indtast søgeord
Vælg søgemetode
skforsyning-logo
Du er her >

SK Forsyning tager pulsen på kundetilfredsheden

Billede stort:
SK Forsyning tager pulsen på kundetilfredsheden

SK Forsyning spørger kunderne – og lytter til deres svar. For fjerde gang siden 2012 måler SK Forsyning nu igen kundetilfredsheden. Resultaterne vil blive brugt til at finde ud af, hvor der skal sættes ind for at gøre kunderne endnu mere tilfredse.


I SK Forsyning ved vi, hvordan man producerer god og miljøvenlig energi. Vi ved også en masse om, hvordan vi renser spildevand og sørger for vand, strøm, fjernvarme og gas til kunderne. Men denne faglige viden og ekspertise er kun halvdelen af vejen til succes. Resten består af viden om, hvordan kunderne oplever vores service. Og vi vil rigtig gerne vide, hvad kunderne mener.


I løbet af denne uge modtager et repræsentativt udsnit af vores kunder en mail eller et brev, der inviterer dem til give os deres feedback. Det er analysebureauet Interresearch, der står for undersøgelsen på vores vegne.


Der er svardeadline den 26. april og herefter skal Interresearch foretage et større analysearbejde, inden vi får svarene på undersøgelsen.


Der er desværre sket en fejl i udsendelsen af mails, der betyder, at svardatoen er forkert. Derfor bliver der udsendt en ny mail med invitation til at deltage i undersøgelsen. 


Vi håber, at alle, der bliver inviterede, har lyst til deltage.

Publiceringsdato
10. april 2017
Job hos SK Forsyning:

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger
SK Forsyning
Telefonerne er åbne
Man-tors
08-18.00
Fredag
08-13.00
Til toppen