VIGTIG MEDDELELSE!
Kan du kun se dele af dit forbrug? Så er der hjælp at hente.
Jeg har behov for hjælp, klik her
Hvis du oplever det problem, at du kun kan se dele af dit forbrug på MinForsyning vand-, varme- eller dit el-kundeforhold på MinForsyning, så er det fordi, der er kommet nye regler. Disse betyder, at vi skal bruge din tilladelse for at kunne vise dit fulde forbrug på MinForsyning. Det skal du selv give os lov til. Det gør du ved at logge ind og tilknytte det kundeforhold, der mangler.
Vi har samlet to vejledninger her, som, vi har erfaring med, kan hjælpe – både til hvordan man tilknytter flere kundeforhold og hvordan man trækker sin tilladelse tilbage, hvis man ændrer mening.
Læs om HVORDAN du tilknytter flere kundeforhold
Læs om at trække dit SAMTYKKE tilbage
Du kan se, på hvilke tjenester du skal logge ind med brugernavn og adgangskode, og hvor du ikke behøver login.
Behov for yderligere hjælp?
Skriv til os Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt inden for 3 hverdage.
Har du behov for hjælp her og nu - ring på 58 36 25 00 i vores åbningstider: Mandag-torsdag 08-17 og fredag 08-13.