VIGTIG MEDDELELSE!
Kan du kun se dele af dit forbrug? Så er der hjælp at hente.
Jeg har behov for hjælp, klik her
I stillingen vil du indgå i vores driftsafdeling, elafdelingen, i Næstved. Denne udfører drifts-, vedligehold- og anlægsopgaver for vores kunder. Du skal i samarbejde med kollegaer være med til, at vi leverer den bedst mulige service til vores kunder. Vores arbejdsområder er vejlys, ladestationer, transformerstationer, elforsyningsnet 0,4 kV og 10 kV-ledningsnet.
Du vil som vores nye kollega få administrative opgaver med håndtering af data, målere og kommunikation med vores elkunder, lageradministration, intern overvågning, KLS-systemer samt en række andre administrative opgaver, der løbende skal udføres i virksomheden.
Din uddannelse kan være inden for eltekniske fag eller måske inden for økonomi – bare du besidder gode evner med Excel-ark, har gode it-kundskaber, er servicemindet, har en god teknisk forståelse og trives godt med administrative opgaver.
Med stillingen som administrativ driftsassistent hos os:
Vi søger dig, fordi du:
Lyder det som dig?
Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning så vi kan komme i gang med samarbejdet.
Ansøgningsfrist: Senest 12. februar 2023.
Løn og ansættelsesvilkår: Efter Industriens Funktionæroverenskomst.
Tiltrædelse: Efter aftale.
Tilknyttet adressen: Ærøvej 2, 4700 Næstved.
Vil du vide mere, kan du kontakte Peder Hansen på telefon 22 93 26 04 eller peh@nk-forsyning.dk. Ansøgning samt CV skal sendes til job@nk-forsyning.dk med emnefeltet: ”Administrativ driftsassistent Envafors”.
Opfordrede ansøgninger opbevares, så længe rekrutteringsprocessen står på + seks måneder, hvorefter de slettes. En uopfordret ansøgning opbevares i maksimalt seks måneder, hvorefter den slettes. Du kan læse mere om vores behandling af informationer i dokumentet her: Privatlivspolitik for jobansøgere