Min side

Næstved - Selvbetjening - Min side

I selvbetjenings-app’en minForsyning kan du se dit forbrug, regninger, aflæsninger, indberette aflæsninger og tilpasse din løsning.


Hvis ikke du har oprettet en profil med selvvalgt adgangskode, skal du gøre dette for at logge på. Når du opretter din profil, skal du bruge dit kundenummer og din aktiveringskode. Du kan finde informationerne på din regning. Herefter skal du fremadrettet logge ind med din mailadresse og din selvvalgte adgangskode.


Kan du ikke finde din seneste regning og dermed heller ikke har din aktiveringskode, kan du kontakte os og få den oplyst. Se kontaktoplysninger via link i den blå boks til højre.

Login

(Linket åbner en ny fane til KMD's sikre selvbetjeningsløsning.)


OBS: Vi oplever i øjeblikket tekniske problemer med vores selvbetjeningsløsning, og derfor kan du ikke afgive samtykke til at anvende CPR-nr. Vi arbejder på at finde en løsning. Du kan fortsat bruge de andre funktioner i selvbetjeningsløsningen. Du kan i stedet kontakte os for at give samtykke.


Når du logger ind, registrerer vi dine personoplysninger. Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores persondatapolitik.


Hvorfor kan jeg ikke logge på med mit kundenummer og adgangskode mere?
Du skal oprette dig som bruger igen og lave din egen adgangskode. Samtidig skal du tilføje dit kundeforhold hos os – se ovenfor.
Hvordan logger jeg på Min side?
Hvis det er første gang, du logger på (efter juni 2021), skal du gøre som beskrevet øverst på siden. Har du været logget ind før, skal du bruge dit kundenummer og den personlige kode, du har oprettet.
Hvorfor har jeg ikke modtaget en mail med en kode, så jeg kan aktivere min mailadresse?
Der kan gå nogle minutter, før du modtager mailen. Tjek eventuelt dit spamfilter i din mailboks.
Hvor finder jeg mit kundenummer og aktiveringskode?
Det finder du på din regning fra os eller i Betalingsservice.
Hvad er en aktiveringskode?
En aktiveringskode har tidligere heddet adgangskode. På din regning står den øverst i venstre hjørne.
Hvad gør jeg, når jeg blev afbrudt, da jeg forsøgte at logge ind, og ikke får vist login-siden igen?

Du skal forsøge at rydde dit cache-lager i din browser og starte forfra.


Chrome:

  • Klik på de tre prikker øverst i din internetbrowser
  • Klik på 'Flere værktøjer'
  • Klik på 'Slet browserdata'
  • Marker kun 'Billeder og filer der er gemt i cache'
  • Klik på 'Ryd data'

Edge:

  • Klik på de tre prikker øverst i din internetbrowser
  • Klik på 'Indstillinger'
  • Klik på 'Persondata søgning og tjenester'
  • Klik på 'Vælg, hvad der skal ryddes'
  • Markér kun 'Cachelagrede billeder og filer'
  • Klik på 'Ryd nu'
Hvordan tilmelder jeg notifikationer om mit vandforbrug?

Når du er logget ind på Min side, skal du gøre følgende:

  • Gå til 'Forbrug og måler' – under 'Forbrugsnotifikationer' skal du klikke på 'blyanten'
  • Aktivér radio-knappen under 'E-mail'
  • Gå til 'Min profil' under 'Vedligehold dine elektroniske tilmeldinger', og aktivér 'Notifikationer for afvigelser i vandforbrug'